Demmed canım hastaneye gittim SGK ile görüşmeniz lazım dedi oraya gittim bende çok ilginç bir şekilde aldığım tüm raporlar okuluma gidiyormuş 5 senedir liseden mezun olmuşum ama lise benim çıkışımı vermediği için aldığım tüm raporlar oraya gidiyormuş gittiğim sgk halletti bundan sonra iş yerine gidicek dedi