ogrenciannecik arkadaşlar günaydın spinal sezaryen sonrası kaç günde toparladınız? sağa sola nasıl yattınız mesela
Gamzegll ogrenciannecik benim on günü buldu ama ben korkudan yatamıyordum bir şey olacak diye arkadaşım ikinci gün maaşallah hiç bir şey olmamış gibi yattı
myangelson ogrenciannecik sağa sola yatmak için 1 hafta 10 gün falan geçti biraz korkuyordum sanırım dikişler patlayacak diye ne alakaysa 😅 onun dışında 2. Günde toparladım sadece yana yatma açısından uzun sürdü
BirazbundanBirazondan1 ogrenciannecik spinal olalı 15 gün oldu. Yeni yeni yan yatmaya başladım. İlk hafta yan yatınca boşluk hissi hissedince birazcık korkudan yeni yatmaya başladım🙈
myangelson ogrenciannecik bende öyle kendini denersin belki yatabilirsin çünkü 4 5 gün sonra yatabilen de vardı 😅
HilalYlmz ogrenciannecik ne kadar çok hareket edersen o kadar çabuk toparlanırsın canım 3 gün duşumu almıştım 4. Gün ayaklanmıştım
Sevval0909 ogrenciannecik bende sali gunu oldum benimde acim var hala saga sola donemiyorum sanki etlerim aciyor buna cozumu olan var mi bide omuz agrisi cekiyorum bol kahve ic dediler