ElBam Kızlar ikizlerim var yetişemiyorum 2 aylıklar sütüm var ama doymuyorlar kalkıyorlar hemen. siz hangi mamayı kullanıyorsunuz? önerirsiniz?doktorumada söyliyecrğim ama sizede danışmak istiyorum
Gamzegll ElBam Mama tamamen şans işi kuzum yani bebeğe göre değişiyor bi her mamayı denedik hep kustular mesela öğrendik ki süt alerjisi varmış raporlu mama kullanıyoruz sen deneyerek öğreneceksin ama çoğunluk SMA fan memnun