Tslmbrk 6+2 deyim şuan antalya merkez yada kumluca da doktor önerisi olan var mı dün ilk kontrolümde devlette çok korkuttular şuan doktor araştıyorum
Snkakr Tslmbrk ben antalyadayken bi kaç doktora gitmiştim en sonunda içime sinen Nalan Cihangir olmuştu. Geçen sene yıldız medstar saydı. Benimde riskli gebelikti ben baya memnun kalmıştım. Çok ilgili tatliş bi bayan.
littlefish Tslmbrk Asv Yasam Hastanesi Ismail Semih Sahin. Hamileligimin basindan beri kendisine gidiyorum. Bir hamilenin karsilasip karsilasabilecegi en iyi doktorlardan.
Tslmbrk @Aysee1123 devlet önceliğim ama özel de olabilir yeterki anlayışlı açıklayıcı Bi doktor olsun
Aysee1123 Tslmbrk Özele gidiyorum en başından beri. Medstar Yıldız Koray Duman. Tavsiye olarak onu söyleyebilirim
Unzile07 Kesinlikle Mehmet Şimşek özel kliniği var çok anlayışı doktor zaten riskli gebeliğe bakıyor biz çok memnunuz 🤗
Unzile07 Tslmbrk yanii en son 1500 ₺ ama Şuan ne kadar bilmiyorum 🤷♀️ bizim durumumuz Farklı olduğu için en iyi doktora gitmemiz gerekiyordu. Üniversite de prof. Ayrıca yapılacak işlemleri ücretsiz orda yaptırtıyor
Atlassmom_ Medstar topcular gülcan türkeli siddetle öneriyorum cok aciklayici rahatlatici bir doktor ♡
Tslmbrk Çok teşekkür ederim hepsini araştırıyorum inşallah Bi karar verip gidicem hayırlısı olsun hepimizin hakkında
Aysee1123 banukuzu 2 gün önce doğum yaptım. Muayene 890 sanırım son olarak doğum ise 18 bin küsur. Daha eşime sormadım kuruşu kuruşuna bilmiyorum ama bu şekilde yani 😊