Selam lutfen yardimci olurmusunuz, 34+3 haftalik hamileyim serklajliyim sabah tuvalete gittiyimde vajinamdan iki uc damla kadar bir wey geldi ama idrar olmadigina eminim. Daha sonra hicbiwey yok ne agri ne o sivinin devami bebekte hareket ediyo her zamanki gibi. Korkmalimiyim?