Kızlar biz artık 34 günlüğüz doğumumuz daha dğn gibi zaman su gibi geçiyor ve kesinlikle sezeryandan korkmayın doğumdan girip çıkmam 35dak sürdü 5saat sonra yürümeye başladım 8daat sonra gaz çıkardım ve 1günde de eve döndük. Belden yapılan iğne asla hissedilmiyor dopum sonrası ağrı da olmadı ki canım çok kıymetlidir. Sondayı da hiç hissetmedim ne takarken ne çıkarırken.eve geldik 3gün sonra kontrole gittim dikişim gayet iyiydi bandajı çıkardılar şimdi de iyiyiz çok şükür. Gayet rahatlıkla ve onu kucağınıza almanın sevinciyle gidin korku hissini unutuverin 🥹