Benimde 30.hafta kasılmalarım başladı ufak ufak erken başlamış dedi doktor 32.hafta nts ye girdim çıkmadı şimdi 34+4te nts ye girdim baya her iki dakkada bir kasılmam çıktı ki baya hissedilebilir durumda ilaç verdi azaltmak için ama 34+6 dayım hiç azalma olmadı çatı muayenesi yaptı açılmamda yok erken gelmeyemi çalışıyor bu sıpa napıyor😂