Kızlar 37+4 haftalığım. Dün akşam bur yakinimizin kinasi vardi enerjim çok yüksekti, kendimi tutamadim oynamanın dozunu biraz abarttım ama sonra icime bi pismanlik çöktü 🙈 simdi uyandim (sabah 6) yatarken iyiydim suan yogun bel agrim var az da bacak agrim karnim da sert biraz kasilmam da var gibi. Ama bebeğimin hareketleri güzel. Tedirgin oldum bu yaptığım doğumu tetikler mi sizce doğum belirtisi mi yarin doktor kontrolum var zaten, bugun gitmek istemedim ekstra