-Simge- Ara ara geceleri çok üşüyerek uyanıyorum böyle 1 dakika boyunca falan baya iyi titriyorum sonra kalkıp üst üste tekrar giyiniyorum bunu yaşayan oldu mu? Titremek bebeğe zarar vermez değil mi
Ebuss35 -Simge- Yani üşümem değil tam aksine hala yanıyorum eşim üstünü örtüyor ben açık yatıyorum hasta olmaktan korkuyorum 😕
UmmNasuh -Simge- bende birkaç gündür öyleyim canım 30 haftalık olduk niye öyle oluyor bilmiyorum Adana’da yaşamama rağmen çok üşüyorum bir kaç gündür titreme geliyor birden
-Simge- Matmazelbebi geceleri kendi kendime üstümü açıyorum yani actıgımın farkında değilim sonra üşüyerek titreyerek uyanıyorum
Matmazelbebi -Simge- 😍O zaman korkmayın bebeğin kesenin içinde belli bir sıcaklığı oluyor hep o sıcaklıkta duruyor. Yanlış hatırlamıyorsam 37 derecede oluyor hep.Ama siz yine de kendinize dikkat edin. Hamilelikte grip çekilmiyor ilaç yok birşey yok iyileşmek zor oluyor 😓😓
-Simge- Matmazelbebi yok grip değil böyle üstümü açıyorum titreyerek uyanıyorum sonra sonrada kendime kızıyorum daha çok ama bu dediğinizi bilmiyordum çok teşekkür ederim. İnternetten baktığımda titremeler ara ara olunca bir sakıncası olduğu yazmıyor zaten hep sıtma ile karıstırılıyor.
Ebuss35 -Simge- Hiç böyle bir zararı duymadım ama doktoruna sorma şansın varsa sor bence gün içinde bir mesaj at en azından için rahatlasın.
-Simge- Ebuss35 yarın kontrolüm var o zaman ayrıntılı şekilde soracağım, şuan kendimi dinliyorum bir farklılık yok ama umarım titremenin bir sakıncası yoktur hamilelik için
Kubra55565 UmmNasuh Enfeksiyondan da olabilir bende bi ara öyleydim enfeksiyon var dediler idrar yollarında
-Simge- UmmNasuh ya benim titremem böyle resmen kitleniyorum kıpırdayamıyorum karnım zangır zangır sallanıyor yani ben bebeğime birşey olmasın onun derdindeyim bu durumun bebeklere bir sakıncası yok değil mi