Tugcee- Merhabalar 6+5 haftalıkken doktoruma gittim artık kalp atışını duyarım diye bir hevesle ancak duyamadık bebeğimin boyu 0.46 cm gözüküyor ultrasonda bakıldığında kalp atışı hafif gözüküyor ancak kalp ritmini ölçmeye kalktığında nokta nokta ritmik hareketler gözüküyor ama duyulmadı doktor daha çok küçük ondan olabilir haftaya kesin duymamız lazım dedi sizin yorumunuz nedir.? Ben biraz endişelendim.
Adencanan Tugcee- kafana takma canım 6. Haftamda benimde görülmedi ve hatta bebek bile görünmüyordu alttan muayene ile gördü kalp atışını aldık ama duramadık o kadar derinden geliyordu ki çok zordu çok normal üzülme 7-8 de çok güzel duyacaksın.
AsyaResul Benim doktorum zararlı diye 11-12’ci haftadan itibaren dinletiricekmiş ama gördüm kalp atışını ritmi yerindeymiş çok şükür. Yani okadar erken dünlemek de iyi olmayabilir
_peritozu Karından bakıldıysa kalp atışı duyulmaması normal canım 7 8 haftada anca duyarsın. Alttan bakarsa duyulabilir.
Dderryaa Bende 6+6 dayım bende duymadım ama kalbi atıyordu hiç bir sıkıntı yok dedi doktorum haftaya tekrar gideecz inş
Tugcee- Dderryaa bende doktorum kan dolaşımı var dedi ultrasonda da bakıldığında attığını görüyorum ama duymayınca çok panik yaptım banada haftaya duyarız dedi
Dderryaa Tugcee- bende perşembeye randevu aldm duramadm eşim duydum dedi ama ben duymadm ama görünüyordu inip inip çıktığı inş sorun çıkmaz