Kızlar merhaba. 38+6 yım. Gebelikte safra kesemde çamurlaşma çıktı. 31.haftamda 3 gün süren ağrı-kusma atağı yaşamıştım o zaman öğrendim. Şuan hamile olduğum için birşey yapamadıklarını doğumdan sonra gelmemi söylemişti doktor. Malesef bu gece yine hafiften ağrı başlayınca anladım bu gecenin zor geçeceğini,yine ağrı-kusma başladı. Evde kendim yapabileceğim bu durumu rahatlatan bişeyler var mı acaba. Yaşayan bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim