Bernnnaaaa Mucizemgeldi ben makat gelişli sezeryan doğum yaptım hiçbirşeyde yoktu valla gayet sağlıklıydı ama hamileyken son haftalar da çok zorlandım başı mideme baskı yapıyordu sürekli kusuyordum onun haricinde bir sorun olmadı
Bernnnaaaa Mucizemgeldi hayır ya ne alakası var sizi dediğiniz pev sendromu. Her bebekte olabilir makat geliş yada baş geliş farketmez. Gayet normal herşeyi çok şükür inanmayın böyle seylere
Mucizemgeldi Bernnnaaaa inanın dünden beri çok korkuyorum 5 aydır ters makat duruş ve artık düzeltmezmiş kendini az kaldı çünkü
Bernnnaaaa Mucizemgeldi ben 39a kadar bekledim dönmedi hiç korkma zaten bişey olsaydı bu zamana kadar ultrasonda belli olurdu duruşla hiç alakası yok emin ol 🫶