Bebisannneessi Bu ay sonu doğum var ama son birkaç aydır sürekli bebeğimin sağlığını düşünüyorum, her testi yaptırdım detaylıya girdim bir sıkıntımız yok çok şükür ama kucağımda görene kadar bu endişem gitmicek galiba var mı böyle olan
Mlsfcr Bebisannneessi benimde salı günü sezeryanım var ilk gebeliğim insanları nasıl bebeğimden uzak tutarım öpüp koklamamalarını sağlsrım diye düşünüp duruyorum vala 🫠
Bahar1644 Bebisannneessi çok normal bende öyleyim düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum inşallah iyidir bebişlerimiz 🙏🏻🌸🌸
Bebisannneessi Mlsfcr yeni salgın çıkıyormuş onu bahane edin ben öyle yapicam, ne kadar engeller bilemiyorum ama illa küçücük bebegi sapur şupur öpenler olur
Bebisannneessi Bahar1644 Sağlık ne kadar önemliymiş meğer, inşallah sağlıklı şekilde alırız kucağımıza 😊