Kubrademirli Bugün 40+0 da suni sancı ile doğum yaptım biraz toparlanıp en kısa sürede doğum hikayemi yazacağım ben de hep okurdum yazmak nasip oldu çok şükür darısı bekleyenlerin başına inşallah