Nazliicann3472 Merhaba kızlar 37.haftamdayım bebeğim hareket ediyor ama sert şekilde hareket etmiyor küçük küçük hareketleri var kimisi yerinde durmuyor falan diyor bende mi anormallik var bilmiyorum korkuyorum normal mi sadece küçük hareketlerinin olması?
Med123- Nazliicann3472 canım bir fincan Türk kahvesi iç 5 10 dk bekle bak bakalım hareketleri nasıl oluyor
feray_kalkan Nazliicann3472 ayni durumdayim bebde 37 haftaligim sabah kontrolum var bakalim ne diyecek
Matmazelbebi Nazliicann3472 Doktorum bebek hareketi azalırsa gel dedi bana haraketli olacak bu haftalarda dedi. Bende 37deyim o yüzden çok iyi takip edin.Bir de hareketlerin hepsini yakaladığınıza emin misiniz belki farkında olmayabilirsin?🤗
Sehrazatt feray_kalkan merhabalar bende aynı durumdayım çok minik hareketleri var siz kontrole girdiniz mi haber verir misiniz benimde yarın kontrolüm var.
Gamzecay kahvesever__ yeri daraldığı için mi yoksa suyu azaldığı için mi benim suyum azalmış doktor hareketlerine çok dikkat et azalma olursa hemen gel dedi
feray_kalkan Sehrazatt merhabalar benim biraz fazla kilo aldim yağ tabakası çoğaldığı için hissetme oranım azaliyormus sağlıklıydı sukur bugun kontrolde
Gamzeeeeee6676 Nazliicann3472 yeri daraldığı için öyle bence benimkide sol tarafıma yatigimda güçlü tekme atıyor ama durmuyor sol tarafına uzan biraz tatlı biseyler ye bak bakalim nasıl durmaz oynar benim canımı yakıyor artik
Nazliicann3472 Asla canımı acıtacak kadar hareketi yok aşırı minik hareketleri dediğiniz gibi yeri daraldığı içindir muhtemelen birazdan hastaneye gideceğim benimle aynı durumda olanlar için bilgi vereceğim 🌼
BabySkr Benimde aynı durumda geçen haftalarda dalgalaniyordu icimde 36 ,37. Haftalarda azaldı doktor yetki daraldigi ivin dedi
Nazliicann3472 Bugün hastaneye gittim dedikleriniz gibi yeri daraldığı içinmiş yinede hareketlerini takip etmem gerektiğini söyledi suyu falan her şeyi iyidi çok şükür 😍
Aysenurdesign Nazliicann3472 benimde canım öyle yandı diyemem hiç bi hareketinden her bebek aynı olmuyor sonuçta