Mutluanne111 Selam anne adayları.🥰 E bebekten ahşap doğal tarak aldım doğacak bebeğim için ama isim baskılatmak veya baskı yazısı almak istiyorum trendyolda bulamadım ya da yanlış yazdım bilmiyorum.Bu konuda bilgisi olan var mı nasıl yapabilirim?
Mutluanne111 babylook Ben tarak aldım ama isimsiz o yüzden isim nasıl yaptırabilirim onu bilmiyorum.Ebebekten almıştım geçen hafta tarağı böyle ama isim yaptırmak istiyorum.🥰
Hatice_11 Mutluanne111 bijuterilerde yazıyorlar diye biliyorum bı sorun isterseniz yakınlarınızda varsa