Aysuelgzz Damlaserkan seninle aynı durumdayım ilk gebeliğim 11 e girmek uzereyiz kasık ağrım oluyor kramp gibi özel bölgede sızlama oluyor korkuyorum bazen doktor rahim büyüyor normal dedi