Sak94 rabbim yardımcınız olsun benim de 32+5 de suyum geldi pazartesi günü yatış yaptılar antibiyotik ve solunum için iğne tedavisi başlattılar. Azar azar sızıntı şeklinde suyum gelmeye devam ediyormuş rahim ağzımda incelmiş ama haftası küçük olduğu için doğmasını tetikleyecek bir şey yapmayacağız dedi doktorum hastanede kontrol altında tutuluyorum