Merhaba, rahminde perde olup ameliyat olan ve sonrasında hamile kalan arkadaslar doktorunuz size normal dogum yapamazsınız gibi birşey söyledi mi?
Ben hamile kalamıyordum rahimde derin bir septum olduğunu öğrendim ve ameliyat oldum 2 ay sonra hamile kaldım suan 34 haftalık gebeyim.
Ameliyatı yapan doktorum normal dogum yapmamın riskli oldugunu dogum esnasında rahmin yırtılma ihtimali oldugunu ve bebegi kaybedebileceğimi söyledi. Diğer doktorlar ise normal dogum yapabilirsin diyor. Suan aktif gittigim doktorum da normal dogumu destekliyor fakat benim kafam cok karısık cunku ameliyatı yapan doktorun söyledikleri büyük bir risk emin olamıyorum. Başından böyle bir ameliyat geçen arkadaslar sizin doğum sekliniz nasıl oldu? Sizlere böyle seyler söyledi mi?