MervEfehan büyük laboratuvarlarda yapılıyor kan veriyorsunuz yurt dışına gönderiyorlar herseye bakılıyor ikiliyi nerede yaptırdınız onlar yönlendirir sizi ya da doğum doktorunuz da yardımcı olur bu konuda ama bence detaylı da bekleyin orada çünkü a dan z ye herseye bakılıyor sonuçta ikili test bir tanı testi kesin var ya da yok demez . Şunu da söyleyeyim arkadaşımın ikili testte risk oranı 1/50 idi kahroldu ama sonra test yaptırdı fetal DNA tertemiz çıktı çok şükür yaş ilerledikçe riskler artıyor testlerde o yüzden böyle çıkıyor