Ayshenur İkinci hamileliğim ilkinde sezeryan doğum sonrası kan sulandırıcı iğne vuruldum 10 gün dü sanırsam bu ikinci bana çocuk aspirini yazdı doktorum kullanan var mı acaba neden yazıldı
gamzecgr Ayshenur pıhtılaşma yatkınlığı için 25 haftaligiz gebelik basından beri bende bebe aspirini kullanıyorum önlem amaçlı
Minigiim-vebenn52 duygu26 Coraspin kullanıyorum bende sol damarda çentik çıktığı için haftam bir hafta geriden geliyor başından beri düzeltir mi sizce Coraspin omegayada başladım
duygu26 Minigiim-vebenn52 valla bilmiyorum bende aynı durumdayım inşallah düzelir Yemen’e de dikkat et
Ayshenur gamzecgr ilk aylardayım 5+5 günlük falan tansiyonum 9 6 10 6 arasında çıkıyor ve başım çok tuhaf
Melek3838 Snkakr Merhaba, bu ilaçları kullanırken arada silinirken kahverengi ya da bazen açık pembe kanamanız oldu mu ? 8 hafta + 4 günlüğüm aspirin ve kan sulandırıcı iğne kullanıyorum ikinci kez lekelenmem oldu dün
gamzecgr Ayshenur baya düşük tansiyonunuz aspirinle bı alakası yoktur ama ilk aylarda bazı kişilerde düşük olabiliyor normal karşılanan bir durum diye biliyordum doktorunuza yine bir danışın tabi de
Ayshenur gamzecgr sıvı alımını arttır kahve al tuz yerine dedi ama afedersiniz. Hamilelikten midir bu aralar ishalim de var suyu seven biriyim bilmiyorum yinede teşekkür ederim cevabınız için 😊
Snkakr Melek3838 benim bi sefer kahwerengi olmuştu o da silerken yani öyle yoğun değildi doktora gittim bi kanama gözükmüuo demişti. Sizde bi doktora görünüm aktif bi kanama War mı yoksa tek seferlik mi diye.
Melek3838 Snkakr ilk olduğunda gittim aktif kanama yok dediler bebek de iyidi, bu ikinci seferde gitmedim. Benim de öyle yoğun akıntılı değil sadece silerken ¾ kere geliyor gidiyor
Snkakr Melek3838 anladım yine de doktorunuza görünün zaten dediğiniz gibi silerken sadece gelmişse bi sorun olduğunu düşünmüyorum. Sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım