Arkadaşlar merhaba bu benim 2. Gebeliğim 4 ay önce de bir gebelik geçirdim kromozom bozukluğu sebebi ile sonlandırıldı maalesef 🥲 o günden sonra hep korkmuştum zaten ama şu an daha çok korkuyorum. Tekrar aynı şeyi yaşarsam diye. İkili test zamanımız geliyor yine diğerinde de o zaman öğrenmiştim bebeğimin sıkıntısını.. yine aynı şeyi yaşarsam diyorum. Eskiden bu kadar dikkatimi çekmezdi ama dışarı da hasta bebeklere algıda bi seçicilik yaşıyorum. Diğer bebeğimi asla aldırmak istemedim ama maalesef kromozomu eksikti zaten hayatla uygun değilmiş mecbur sonlandırıldı öyle down sendormu felan değildi trizomi 18 edwars hastalığı vardı… kendimi düşünmeyi geçtim bebeğimde bir sıkıntı olursa yine doğarsa ben hep genç kalmayacağım ona kim bakacak bana bir şey olursa yaşlanırsam diyorum.. hep çevre onu dışlayacak diyorum.. taa bu kadar derine iniyorum sanki hep bir sıkıntı çıkacak gibi doktora gidiyorum kelimelerin gücü vardır çekmek istemiyorum ama gerçekten engel olamıyorum. Hep rabbime tevekkül ediyorum bu düşünceler aklıma gelince kuranımı açıp okuyorum ama gözümün önüne hep kötü şeyler geliyor.. her anne bebeği için endişelenir demi benim yaptığım mı yanlış bilemiyorum hemde önceden başımdan böyle bir şey geçmişken böyle düşünmem normal değil mi 🥲 kimse anlamıyor beni kendine çekme diyorlar ama elimde değil buraya içimi dökmek istedim