Bugün 14. Haftaya girmiş bulunmaktayım. 2. Trimester kutlaması yapma fikri çık aklımdan 😃…arkadaşlar çok aşırı yoğun olmayan sabahları yoklayan mide bulantım var.. ama koku hassasiyetim çok kötü asla koku duymak istemiyorum oğlumun kokusu bile fena yapıyor beni.. sizce 2. Trimesterda azalır mı ne dersiniz… iyi forumlar herkese…