Sefam Fatmanaz bende 32 haftaligim benim beyaz akintim oluyo dedigin gibi kaşıntı filan baska bisey yok 2 gun önce doktor kontrolum vardi idrar tahlili istedi doktorum enfeksiyon olmadigini söyledi sende bi doktoruna danış canım
Fatmanaz Sefam sırt bel ağrıların varmı canım ya benim çok artık uzanırken ağrım var otururken var yer tutmuyorum duramıyorum resmen
Fatmanaz Ysn o zaman gideyim canım teşekkür ederim Pazar günleri doktor yok diye hiç birşey yapmıyorlar
Sefam Fatmanaz olmaz mi suanda uzaniyorum ama belime bisey batiyo sanki bide bende fitik var oda cabasi 😔
btlunl Benim de kaşıntım yoktu hatta hiç belirtim yoktu. Genel test yapıyor dr her gittiğimde orda idrarda çıktı
Fatmanaz Sefam sizin daha farklı o zaman ebeyi aradım birşeyler söyledi ama ben hiç birşey anlamadım ya