Merhaba güzel annelerim çok şükür bende doğum yaptım bu uygulamada her gün 4 gözle doğum hikayeleri bekler okurdum kız mı erkek mi doğum hangi hafta oldu diye çok merak ederdim 39+4 de normal doğum ile oğlum oldu gelelim şimdi detaylara …
saat 00.00 da uyandım bi an küçük sanki adet Ağrısı gibi bi sancı geldi çok umursamadım açıkçası eşim noldu dedi bende eşime küçük bi sancı geldi dedim tuvalete gidip geliyim sende saate bak belki düzenli gelir dedim hiç doğum yapacağımı hissetmedim açıkçası çünkü bu haftaya kadar hamileliğimde hiç sıkıntı çekmedim yalancı sancı bile 34 de bi iki defa çektim neyse tuvalete gittim bende mantar vardı bu arada tuvaletimi yaptıktan sonra peçetede kanlı akıntı gördüm ilk bi korktum sonra nişan olduğunu anladım o anki heyecanla direk eşimin yanına gittim söyledim çok heyecanlandık o sırada 10 dk olmuştu diğer sancım geldi bi tık daha belirgin şekilde sonra ben bi duşa girdim banyo yaptım sıcak suyla banyodan sonra nişanım gelmeye devam etti saat 02.00 ye kadar evde bekledim saçımı kuruladım hastaneye gitmek için hazırlıklarımı yaptım ve yola çıktık hastaneye gittiğimde 2cm açılmam varmış sonra ebe bana rahim ağzın yumuşamış küçük bir doz daha verip iyice yumuşasın öğlen 12 de doğurturum seni dedi o an tam bi hayal kırıklığı oldu bende çünkü saat çok vardı neyse fitil verildi 1 saat pilates yaptım sonra sancılarım aşırı sıkılaştı 2 dk da bir geliyordu yataktan kalkamadım eşim hep belime masaj yaptı bi an bile elini çekemedi o derece sıkı gelmeye başladı saat 5 de açılmam da 3 cm olmuştu daha da modelim bozuldu resmen ilerlememişti sonra saat 6.30 da açılmam 7 cm oldu dedi bu arada bu saatlere kadar ağrıları çekebildim saat 7 .30 da açılmam 8 oldu doğumhaneye alındım ebe lağman yaptı tuvaletimi yaptım tekrar doğumhaneye gittim sonra suyumu patlattı içimden sıcak bişey aktı gerçekten bağırmayın ve odaklanın ben ebe bana şuraya tutun derken ıkınma hissi geldi hiç bağırmadım sessizce ıkındım ve 7.58 bebeğim çıktı direk üstüme verdiler o kadar güzeldi ki hiç canım yanmadı aksine sanki yenilenmiş gibi oldum sonra eşi çıktı bebeğim kakasını yapmıştı yıkadılar testleri vs yapıldı benim dikişlerim atılırken o da küvezde bekledi sonra odaya geldim bebeğim geldi çok şükür şu an çok iyiyiz inşallah bekleyen tüm annelerin çok güzel çok kolay doğumları olur 🙏🏻🙏🏻merak ettiğiniz şeyleri sorabilirsiniz elimden geldiğince cevaplamak isterim ☺️