Ressammom Kızlar selam A101 e yarın kiwinin göğüs pompası geliyormuş fiyatıda uygun hemde şarjlı bu tip ürünlerden anlayanlarınız varmı sizce alınmalı mı bu ürün??
xbebegimx Ressammom trendyolda yorumlari genelde iyiydi bnde yarin bulursam alicam bulamazsak da trendylda 460a dusmus ordn aliriz 20₺ oynuyor arada
Hunilininbirii Ressammom ben tavsiye etmiyorum bi süreden sonra çekim gücü azalıyor elimle sıktığımda gelen süt makineyle sağdığımda asla gelmiyor
Ressammom xbebegimx trendyoldakinin adında 58 yazıyor a101 dekinde 59 sanırım bir üst modeli ve daha uygun gibi valla bilemedim anlamıyorum ben pek
Minigiim-vebenn52 KuzeyinAnnesi10 birde şey damardaki sütü çekiyor mu yoksa göğüs ucundakinimi topluyor tek
KuzeyinAnnesi10 Minigiim-vebenn52 yo direk popalayarak çekiyor gogusteki sütü boşaldığını anlıyorsun zaten göğüsün
defneveannesii_ Ressammom Aynısı ben de var öyle aman aman bir performans beklemeyin çekim gücü hafif bi pompa. Eğer imkanın varsa philips avent olandan tercih et kesinlikle. Bu kiwi olan fiyatına göre bir ürün ben pek memnun kalmadım
fizikcianne Ressammom ben trendyoldan kiwinin göğüs pompasını aldım. Hem uygundu. Hemde gayette sağlam gözüküyor. İşimi görür. Bir sürü para vermeye gerek yok