Ressammom Ayseakt kanama yoksa ve ağrı dayanılmayacak kadar değilse normal rahmin büyüyor benimde öyle oluyor
Damlaserkan Ayseakt ay canım benimde öle yaaa korkuyorum dün doktora gittim hersey nırmal dedi ama yinede korkuyorum