Nazalex Yildizyildiz9490 şişe şir gaviskon içiyorum en yakın arkadaşım💙 baş ucumda çantamda ve arabamdan hiç eksik etmiyorum😂
seymmnr Yildizyildiz9490 gaviscon süspansiyonun bebek açısından sakıncası yok double action olanları kullanmamak lazım.
Elzem07 Yildizyildiz9490 ilk 3 ay kullanmıştım şimdi de zorlarsa kullanıyorum şükür bir zararını görmedim ama 😇
esinceeee xbebegimx tahin yağlıdır mideyi susam yağı daha çok rahatsız eder yanlış biliyor olabilir misiniz
TubaGokhan Yildizyildiz9490 rabelis ilaç al müthiş bişey sabah aliyosun aç karnına 2 saat sonra biseyler yemeğe başlıyorsun bütün gün asla miden yanmiyo
esra_sak61 İlk hamileligimde de ikinci hamileliğimde de şiddetli mide yanmam var tek geçiren gaviscon bende her yerde yanımda gezdiriyorum resmen
Hnd_01 Yildizyildiz9490 normal rennie tablet sadece mide hazimsizliklarina iyi geliyormuş doktorum söyledi.reflu için Duo kullanman gerekiyor dedi.rennie Duo kullanıyorum.o iyi geliyor
sedseda Hnd_01 ben de yeni kullanmaya başladım Doktorum Günde 5 ölçek içebilirsin dedi ama ben Sadece midem yandığı zaman Bir ölçek içiyorum siz ne şekilde kullanıyorsunuz