busraayksll Melek__55 Onların doktor hemşire olduğundan bile şüpheliyim sırf para kazandırmak için almam yani dhdjdjdjdj doktora danismak daha doğal içerikli şeyler kullanmak daha mantıklı aşko
umaydurununannesi Melek__55 az once haberde okudum o macun yuzunden ceza yemısler ıcerıgı cocuklara uygun degılmıs
Melek__55 busraayksll 😂haklsn vala ne bilim onların ürünleri yorumlara girince baya övmusler acaba kendileri mi yazyor🤣
happyson busraayksll bende öyle kadın ve adam aşırı itici geliyor bana bedava verseler onların ürünü diye kullanmam hiç bir ürününü 😂
busraayksll Melek__55 dolu çalışanları var hepsi bı yorum uapsa yeter dhdhdhhd o deli kadın para verip yorum bile yazdırıyordur Allah affetsin yani hdhxhh
minik-02 Melek__55 yorum satın alanlar da var ablam aldı yorumlara kanıp etki görmedi bebekten bebeğe de değişebilir ama soruşturmak lazım drlara
Lalelale1 Melek__55 para karşılığı ürünü kullanmadan yorum yaptırıyolar yorumlara çokta güvenmemek lazım ayrıca dikkat ederseniz bütün fenomenler genelde aynı ürünleri linkliyor ve bu kişiye özel olanlarda hep fason üretim
-syma1 Melek__55 ınstagram ve Twitterdan Feyza Altunun hikayalerine bakın anlarsınız Neler olduğunu gündemde zaten şuan bu konu Asla güvenmeyin doktorunuzdan onay almadan
umrumdadegil umaydurununannesi evet bende gördüm 300bin küsur ceza yemişler ve yorumları da parayla yaptırıyorlarmış sosyal medya fenomenleri
-syma1 umaydurununannesi içinde bal var Ve 1 yaş altı çocuklarına veriyorlar ve öyle satıyorlar Heryer doktorlar kitaplar söylüyor anne olmadan öncede biliyordum hep söylenir 1 yaş altı asla bal verilmez
Melek__55 busraayksll 😒😒ne bilim Dilan polat olayından sonra herkesten herşeyi bekliyorum çocuklarına yediriyor hep hikayelerde bende sipariş vereyim dedim vermez olaydım
busraayksll Melek__55 bak onu da artık eskisi gibi sevmiyorum mesela kesin onunda çalışanları vs yorum yapıyordur ama, ürünleri o kadar güzel ki çok uzun zamandır kullanıyorum çevremde de bir sürü kullanan var herkes çok memnun
Hunilininbirii Melek__55 1 yaş altına bal verilmez bu ürünün içinde bal ve propolis varmış kendi çocuklarınada veriyolar nası doktorsa artık. Fenomenlerin çıkardığı hiç bi ürünü almam hele konu çocuğumsa
Masalhira34 Melek__55 bende kullanıyorum çocuklarıma 3. Cu kavonaza başladım aksi bir durumunu görmedim çocuklar çok severek yiyor gerçekten.
Secozer Melek__55 Kullanmanızı tavsiye etmem feyza altun storilerine bir bakın Dr. Öz macununa da para cezası kesilmiş çocukların karaciğerini mahvetmeyin. Zühre ana falanda zaten merdiven altı olduğu kanıtlandı