guzelanne01_ Newmommmm526 şuan bütün hastanelere zam gelmiş ,Ben tıpta yaptım muayane ücreti Abdullah Tokun 200 dü 2750 de özel oda dahil doğum ücretiydi ,şimdi muayane 600 olmuş doğumda olmuştur 6000 filan
Aysezeyno Newmommmm526 dogum ücretini hiç bilmiyorum yakın dgl daha diye sormadım subatta olacak benim dogum çok degişir diye şimdiden ögrenmek istemiyorum 15 20 bin bulur gecmezse daha göze aldık mecbur
Newmommmm526 Mineberat ben geçen hafta gittim daha çarşamba günü sulara 500′dü muayene ücreti nst 60 tlydi bu hafta nstye ücret verdim sadece 70 Tlydi acaba diğerlerine ne kadar zam geldi
120622Aht Newmommmm526 Bnde markasideyim 450 ücret verdim dün muayene oldum yıl sonu görünüyor doğumda ne olur artık tedirgin ediyor bu doğum parası işi 🤦🏻♀️
Newmommmm526 120622Aht 1 haftada değişmiş normal 8 bin sezeryan 12 bin olmuş ve bu ay doğumum var keşke önümüzdeki ay değişseydi dedim 🥺
120622Aht Newmommmm526 Ayyy inanmıyorum ya bu kadar da olmaz gerçekten İstanbul da bı yakınım özel hastane de yaptı 10.000 ’e + 3 gün gözetim de tutuyolarmis burda sadece bir gün olmasına rağmen bu ücret çok saçma