Sevalinkaa Doğuma 11 günüm kaldı. Ama bende şimdiye kadar göğüsten süt, sıvı falan gelmedi. Bu normal bir durum mudur acaba? Her kadında gelecek diye bişey mı?
Kiwitoveannesi Sevalinkaa yok canım gelmez doğumdan önce ama dogurduktan hemen sonra geliyor hiç merak etme kendini strese sokma kicagina sağlıkla al insallh
Sevalinkaa Kiwitoveannesi yaa ne biliyim ilk 4 ayda bile gelebilir yazıyo internette dedim acaba bende mi Bi sorun var 🤷🏻♀️
Kiwitoveannesi Sevalinkaa dogurmadan gelmez canım hormonlar ozaamn başlıyor çalışmaya ama hamilelikte göğüsler büyümeye basliyor süt için hazırlanıyorlar