Tsrhlya senin panikledigini hissettikleri an uyuturlar canım zaten ama anlamıyorsun bile sadece dokunmalari hissediyorsun ve biraz bebeği çıkartırken sallanıyorsun ben ilk cocugumda sürekli normal istedim mecburu sezeryan oldum ağlaya ağlaya girdim o ortamda ne olup bittiğini anlayana kadar zaten herşey olmuş bitmiş oluyor ben kızımın sesini duyduğumda başımı kaldirmistim ve aşırı derece de midem bulanmistu sakın öyle bir gafrete düşme başını oynatmazsan baş agrin da olmuyormuş bu sefer bende deneyeceğim kipramamayi ama onun dışında hemen ayaklandim dayanilmayacak bı ağrım asla olmadı güzeldi doğumum insallah buda öyle olur sende guzel düşün güzel şeyler olsun