Armilella Bugün doğum yaptım bebegimin nöbet geçirdigini söyleyerek yogun bakıma aldılar noğlur yardım edin aynı şey başına gelen varmı detaylı bilgiyi yarın verceklermiş korkuyorum yatış verdiler bebegime bişey olurmu🥲
Aysuturkay Armilella çok çok geçmiş olsun Rabbim bir an önce sağlıkla kavuştursun sizi inşallah 🙏🏻 haftası küçük mü doğdu başka bir açıklama yapmadılar mı 🥺
Drnzgn Armilella rabbim şifa versin canım erken flan mi doğdu ne kadar yatacağı i söylediler mi üzme kendini benim kızımda yattı 3 gün yoğun bakımda bende çok ağlamıştım çok uzulmustum ama iyi olup geldi bana inşallah senin bebeğin de hemen iyi olup gelir
Drnzgn Armilella ben hamileliğimin sonunda idrar yolu enfeksiyonu olmuştum bendeki enfeksyon çocuğa geçmiş kanında enfeksyon vardı doğduğu ilk gün yanımdaydı sürekli uyudu uyandiramadik bir iki kere morardı çocuk hemşirelere söyledim onemsemediler ertesi gün çocuk doktoruna anlattım test alıp baktı hemen kuveze aldı 3 gün kalıp ciktik