Gncanne_ ozelde olucaksa dogum ikisi de kalabilir ben ikisinin de olsun istiyorum acikcasi annem kalip esim olmasa esimi isticem yanimda. Esim kalsa annem olmasa o zaman da annemi isticem destek olarak o yizden ikisi de yanimizda bulunsunlar daha iyi 😂