21 haftaligim bugün detaylı ultrasona girdim doktor rahim ağzı uzunluğu 30 mm dedi hersey normal dedi ama internetten baktığımda kadınlar kulübünde kısa yazıyor serklaj falan diyolar doktordan doktora fark ediyor mu bu normallik?Riskli mi değil mi anlamadım