Merivvee şeker olunca amniyon fazla olabiliyor ama tabi hemen teşhis koymayalım. Ben şeker yüklemesi yapmak istemedim doktorum glikoz açlık şekerine falan baktı suyunda normal olunca yapmadı. Sen en kısa zamanda şekerine baktır. Biraz dikkatli bazı şeyleri yemeden gidersin zaten onlar sana diyet listesi VS veriyor, yada diyetisyenle gidersin bir süre bebeğin de kilosunu etkilemesin diye. Ama illa şeker çıkacak diye değil böyle bir kaç kişide denk gelmiştim şeker olunca amniyon sıvısı fazla olur diye.