Bebisbg34 Bende 16+2yim bugün var kafaya takıyorum. Ufak ufak vuruyor.
Pamuk benmde aynı bugun oluştu
Pamuk sanırım düsündükcede daha cok hissediyorsun agriyi🙈😒
Bebisbg34 Bacaklarıma kadar iniyor gibi neyseki yarın randevum var.Hep tedirginlik ya.
Pamuk evet bnada oluyo oyle gıtte haber ver bakalım benımm dha var randevuya
Bebisbg34 Tamam yarın haber veririm.Birde ben serklajliyim korku ×5 oluyor.