Tgbclk Beyz28 morfoloji 2 ile tüp bebekle gebe kaldım. Aşılama zaman kaybı bence maddi gücünüz müsaitse direk tüp bebek yapın
Hlycsr91 Bizim morfoloji 1 di 2 kere aşılama yaptık tutmadı ama 2. Aşılamadan sonra 1 adet dönemi geçti kendiliğinden hamile kaldım.
emir_01 Hlycsr91 bizim morf.0 peki takviye falan kullandinizmi acaba bide diger degerleriniz nasildi varikosel varmiydi
Merymuro Hlycsr91 bitkisel tedavi görmüs muydu esiniz?yada baska bir ameliyat,tedavi aldi mi?yavrunuz dogdu mu tesekkur ederim
Hlycsr91 Aşılamada morfoloji değil ileri hareketli sperm sayısı önemli. Yıkanmış ileri hareketli en az 5 milyon olmalı.
Cankuss35 Obirhayat merhaba eşiminde morfoloji 2 ama sayı hareket güzel proxeed plus ve keçiboynuzuna başladık
emir_01 Tgbclk cok sevindim size cok soru sormustum hatirladim rabbim sag salim kucaginiza almayi nasip etsin
Beyz28 emir_01 benim eşim varikosel ameliyatı 5 ay önce morfoloji 1 den 2 ye çıktı sayısı da arttı takviye olarak promenk kullanıyor gelişmeler güzel tabi ama hala gebe kalamadım doktor tüp bebek diyor ama aşılamayıda denemek istiyorum
emir_01 Beyz28 rabbim hayirlo haber almayi nasip etsin tez zamanda biz tam tedavi yapamadik insallah siz olumlu sonuc alirsiniz
Hlycsr91 Merymuro merhaba eşim ve ben mfk kullandık hamile kaldıktan sonra acaba onlardanmı diye gitti test verdi eşim yine morfoloji düşük çıktı hiç değerleri değişmemişti. Evet 23 ekimde doğdu bebişim. Darısı başınıza inşallah.