ortmenmom yani bir de benim normal doguma engelim yok bebegim bas gelis sdece kan sulandirici kullandigim icin sezaryen olur ddi , ozeldeki doktorum da ayni siizn gbi dusunuyor bbek nasil gelmek isterse ona gore karar veririz ddi ama onun da dogum parasi tuzlu geldi yoksa bnde beklerim sukur bir sorunumz da yok, cogu okspar kullanan da normal dogum yapmis sonucta