gamzecgr Yaso36 herkesin yatan primi ve gün sayısına göre değişiyor firmanızın muhasebecisine hesaplatabilirsiniz ama asgari ücret alanlara 37 civarı yatmış sanırim o da tabi arada raporlu, ücretsiz izniniz varsa bı senede içinde değişikliği gösterebilir
Birdadaskizi Yaso36 ben 3 bucuk yol önce 2 parca halinde almıştım dogum çncesi rapor ücreti ve doğum sonrası rapor ücreti diye ilkini bi ay sonra felan aldm
Neslibt72 Birdadaskizi merhaba nasıl alıyoruz acaba bu parayı. Bende doğum yaptım muhasebeciye gönderdik raporu. Sonrasında nasıl kontrol edeceğiz ptt ye mi gideceğiz onu anlamadım 🤔
Birdadaskizi Neslibt72 e devletine banka hesabını tanımladın mı ben ziraat hesabımı tanımladım kpntrolu e devletden yapıyodum tam hatırlamıyorum ama şahıs ödemeleri kısmına bakıyoduk galiba. Bide rapor ücreti o kısımlara bakın. İlki 1 ay sonra yatmıştı galiba
Neslibt72 Birdadaskizi bebekle ilgilenmekten yazdığınızı yeni görüyorum 😅yok tanımlı hesabım yok orada hemen ekliyim o zaman en iyisi kafama takılıyor ne zaman gelecek diye ve bu ödeme aşırı iyi gelecek inşallah hemen gelir