Merhaba hanimlar 🌸
Yurtdisinda yasayanlar var mi burda?
Ben Danimarkada yasiyorum ve burda dogum yapip sonradan turkiyeye gececegim hayirlisiyla. Esim turkiyede yasiyor.
Esimi buraya getirmek isterdim, ama cok masrafli ve baya zorluk ceker. Okul, dil, is vs. konularda.
Dogumdan sonra zaten bebekle mesgul olacam, bide onu okula goturup, getirmek, odevlerle kosturmakla beni baya cilveden cikarir diye dusunuyorum.
Siz nasil yaptiniz?