21+2 haftaliğızz tekme ve hıçkırık hissediyorum bayağı bayağı hem de gözle görüyoruz 😅😅O kadar mutlu oluyoruz ki tarifsizzz eşim karnimi yaklasiyor babacimm beni mi seviyorsun anneyi mi beni seviyorsan tekme at diyor o anda vuruyor karnıma bizi duyuyor gibi 😅😅Minikkkk yavrummm o kadar mutlu ediyor ki bizi Allah herkese bu güzel duyguyu yaşatsın inşallah.16. Haftada başlamıştı hareketleri ama hafif hafifti pıt pıt ama şu günlerde daha da sertleşti hareketleri 🤗🤗sizler ne durumdasinizzz kızlar 🤩🤩