Kızlar bebeğim erken doğdu 14 gün pompa ile süt sağdım biberonla verdim ve mama da verdim hem mama hem süt aldı sonra emzirme danışmanı tuttum sadeve memeye döndük emzirmek istiyordum biberona da alıştığından red etmişti 3 gündür anne sütü veriyorum artık sarılığı 11 de idi mama ile beslerken 16 dan düşmüştü doktor ilerlemez demişti ama anne sütü aldığı için kafama takıldı doktorun ilerlermez dediğinde hem mama hem süt alıyordu cünkü