peri5860 şehir hastanesinde mi yaptınız doğumu nasıl geçti memnun kaldınız mı?
Ya inanın kaç gündür bunu düşünmekten çok stres oldum. Normalde Buhara FatmaAydın takipliyim . Doğumu da orada yapacaktım ama çevremde oraya giden herkes bir şekilde sezaryen oluyor. Ben de imkan varsa normal olsun istiyorum tabi . Şehir hastanesinde doğum yapan kimse yok çevremde merak ediyorum imkanları nasıl , her şey nasıl gelişiyor doğuma kadar tek mi kalıyorsunuz eşiniz gelemiyor mı ? Müsait anınızda bana süreç hakkında , deneyimleriniz hakkında bilgi verebilir misiniz lütfen 🥺
Bebeğinizi de sağlıkla büyütün inşallah 🥰