Zehrasavci Eliz ismini cok begeniyorum ama yanına kısa bi isim daha koysam mı koymasam mı kararsızım uyumlu isim önerisi var mı ?
-elesem-12 Zehrasavci kızımın adı eliz edibe ama Edibe’yi büyük anneannesinin ismi diye koyduk benim aklımda eliz sare vardı bence çok yakışıyo ikisi ☺️ bide kuzum çok uysal ve akıllı maşallah subhanAllah🧿 bebekliğinden bugüne zorluk yaşamadım çok şükür ☺️
Gizemlibirisi007 Lütfen başka isim koymayın hanımlar haydi hep birlikte tek isimli günlere geri dönelim. Eliz tek başına gayet güzel