Evaygl senafa_ Senin hamile olduğunu biliyorlarsa karnını da garipseyeceklerini sanmıyorum kendini de bebeği de riske atma boşver sal gitsin hamilesin sonuçta kilo değil 😊😊😊
mombarbie_ senafa_ minik bebeğinizi içeride sıkıştırmayın ne gerek var bu zamanların keyfini çıkarın salın gitsin göbüşünüzü 😊
FDM220 senafa_ hayır ya böyle bişey olabilir mi hiç göbeğiniz belli olmasın diye 12 haftalık gebe olarak korse takamazsınız artık bu soruları gerçekten ciddi ciddi soruyosunuz birde…
senafa_ FDM220 karnım bebeğimden büyümüş değil henüz aynı kg ve aynı görüntüdeym kendi göbeğimi saklamaya çalışıyorum niye garipsediniz anlamadım😅
FDM220 senafa_ çok normalse niye buraya sorma gereği duydunuz takın o zaman içinizde endişe yoksa.. Belliki size garip gelmiyo
batununannesi__ senafa_ Güzellik için bebeği riske atmanın anlamı ne ben göbek belli olsun diye canım çıktı tadını çıkar bence
Hnd_01 senafa_ hamileliğin 20.haftasina kadar düşük riski olabildiğinden,korse takmanızi tavsiye etmem.yani korse karın içi basıncı arttirabilecegi için doktorunuz da onay vereceğini sanmıyorum ♥️
senafa_ Hnd_01 güzel yorumunuz için teşekkür ederim 🩵 bilmediğimden soruyorum millet yargılamaya ne meraklı 🤨
Hnd_01 senafa_ rica ederim ne demek ❤️ 🥰bana doktorum dar ve sıkı pantolonlari bile yasaklamişti.bu haftalarda dikkatli olmanızda fayda var.🙏🤗