Elahh14 36+5 deyim rahminde çok ağrı var bebek baskı yaptığı içindir diye düşünüyorum ama yürümemi bike etkiliyor bu akşamda adet olucakmışım gibi karnımda ağrı var bunlar normal mi yoksa doğum habercisi mi
Baharoloji Elahh14 pozisyon değişikliğinden olabilir ya da idrar yolu enfeksiyonu olmuş olabilirsiniz belirttiğiniz şikayetleri doğum öncesi yaşamadım