Arkadaşlar merhaba. Beni burada rahatlatan çok kişi olmuştu öncelikle herkese çok teşekkür ederim. 5.hafta tek keşe 6.hafta ikiz kese görmüştük ama doktor boş gebelik olabilir yanındakini de götürebilir demişti. Sonra doktora gitmek nasip olmamıştı. Bugün gittim. Diğer kese kendiliğinden kaybolmuş. İlk kese sağlıklı bir şekilde devam ediyor. Kalp atışını da duyduk bebeği de gördük. 9+4 ten herkese selam olsun♥️