2 ekim de günümü almıştım 2.doğumum sezaryen olacaktı ilk doğumum 16 saat normal doğum sürecinden kordon kısalığı sebebiyle sezaryen olmuştum özel hastanede bunu İzmir menemen devlet hastanesinde yapıcaktım baştan beri Dr emre canverenlere gittim ama devlet hastanesi olduğundan dolayı hep tedirgindim nasıl olcak nasıl davrancaklar tedavi süreci derken diye ama özele bin bastı gerçekten şimdiki aklım olsaydı ilk doğumumda burda yapardım sabah yatışım yapıldı saat 9 da içeri aldılar giydirdiler sontamı taktılar özelde uyuştuktan sonra takmışlardı fakat bunu önce taktılar çok korktum ama kesinlikle acılı değil boşuna korkmuşum 09.15 de ameliyathaneye aldılar spinal imi yaptılar hissetmedim desem yeridir bide doğum anını çekermisiniz dedim Allah razı olsun ameliyathanedilerden çekmişler 20 geçe doğumum başladı 09. 30 da oğlumun sesini duydum çok şükür herşey tüm korkularım gitti acı kesinlikle yok sadece hissettim baskıları tek sıkıntı karnıma bastılar onu daha fazla hissettim ve midem bulandı onuda iğne yaptılar hemen geçti bide sağ yumurtalıpımda kist varmış doktorum onuda almış saol sun ameliyat bittikten sonra gözlem odasına aldılar tepemde soba yaptılar sıtma tutmasın diye özelde böyle bişi yapmamışlardır 1 saat titremiştim 10.30 da odaya çıktık iyileşme sürecim ilkine nazaran daha kolay oldu 3 te gazımı çıkarttım ayağı kaldırdılar 4 tede büyük tuvalete mi yaptım yürüdüm çok şükür herşey çok güzel geçti demem o ki kızlar özel özel diye diretiyoruz ama bazı devlet hastaneleri gerçekten özele bin basar tabi doktor da çok önemli darısı doğurcakların başına inşallah sağ salim kavuşalım bebişlerimize 🙏❤️