Sevdaltun Aynen genelde 35 de nst bagliyorlr pazartesi gircm 35+2 umarım sıkıntı çıkmaz ağrılarım cok var
sumeyyeee_ Serendipty aynen bende 37.haftada başladım☺️ ciddi bir durum olmadıkça nst yapılmıyor çünkü.